Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?
Ben je niet tevreden met je bestelling of met onze shakes? Mail onze klantenservice dan op info@dieetpro.nl, zij staan klaar om je […]
Lees verder
Mag ik DieetPro gebruiken tijdens zwangerschap of borstvoeding?
Wij adviseren DieetPro niet in tijden van zwangerschap en borstvoeding. Niet omdat er schadelijke stoffen in zouden zitten maar vooral omdat in […]
Lees verder
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben je toch niet blij met je aankoop? Ongeopende producten kunnen kosteloos naar ons worden geretourneerd. Neem daarvoor contact op met onze […]
Lees verder
Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij DieetPro?
Alle betaalmethoden zijn vermeld op de website. De meest makkelijke manier is om via iDEAL of Klarna te betalen. Wij ontvangen direct […]
Lees verder
Worden er verzendkosten berekend?
Bij bestellingen vanaf € 25,- worden er geen verzendkosten berekend binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder €25,- zijn de kosten afhankelijk […]
Lees verder
Als ik DieetPro bestel, hoe lang duurt het voordat ik het pakket ontvang?
Wanneer DieetPro op werkdagen voor 16:00 uur is besteld dan wordt de order dezelfde dag nog verzonden. Afhankelijk van de snelheid van […]
Lees verder
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als je online een bestelling plaatst ontvang je direct een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van jouw […]
Lees verder
Het lukt mij niet om mijn bestelling te plaatsen
Kijk goed of alle velden correct zijn ingevuld. Ben je geen smaak vergeten te kiezen? Heb je al een account? Log dan […]
Lees verder
Mijn wachtwoord doet het niet/ Ik kan niet inloggen
Het kan zijn dat je de mail gemist hebt waarin de link staat voor het activeren van jouw account. Controleer je spam-mailbox […]
Lees verder
Moet ik me per se aan het weekmenu houden?
Het weekmenu dient meer als richtlijn en laat zien hoe je de dagen zou kunnen indelen. Met de recepten kun je zelf […]
Lees verder